Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 770090 era

Pompa paliwa, OEM 770090 ERA

770090 Pompa paliwa, OEM ERA
97.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770090

dostawca:

ERA

Ciśnienie [bar] 4
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 110
Wersja BOSCH
Ciężar [kg] 0,395
nr EAN 8053379082735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, OEM 770090 ERA

Pompa paliwa, OEM 770090 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa paliwa, OEM 770090 producenta ERA

VOLKSWAGEN

441906087E, 441906091C, 441906091E, 441906091F, 4A0906087A, 895906091C, 895906091D, 8A0906091A, 8A0906091G

numery OEM:
VOLKSWAGEN      441 906 087 E
VOLKSWAGEN      441 906 091 C
VOLKSWAGEN      441 906 091 E
VOLKSWAGEN      441 906 091 F
VOLKSWAGEN      4A0 906 087 A
VOLKSWAGEN      895 906 091 C
VOLKSWAGEN      895 906 091 D
VOLKSWAGEN      8A0 906 091 A
VOLKSWAGEN      8A0 906 091 G

Zastosowanie Pompa paliwa, OEM 770090 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, OEM 770090 ERA:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie
Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.