
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 29 |
| Długość całkowita [mm] | 97 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379144877 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886040 ERA
| CHRYSLER | 4863826 | |
| FIAT | 60617002 | |
| FIAT | 606517002 | |
| FIAT | 61617002 | |
| FIAT | 71735465 | |
| FORD | 1517247 | |
| FORD | 1690048 | |
| FORD | 95DD 6M090 AA | |
| FORD | EZD36 | |
| FORD | V95D D6M09 0A | |
| OPEL | 12 14 427 | |
| OPEL | 88 900 716 | |
| OPEL | 91 153 919 | |
| OPEL | 93 186 027 | |
| ROVER | NCC 100080 | |
| ROVER | NCC100080L | |
| JEEP | 04863826 | |
| JEEP | 04863826AA | |
| JEEP | 4863826 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886040 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.