
| Napięcie [V] | 12 |
| Technika połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Długość całkowita [mm] | 127 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379144884 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886041 ERA
| ISUZU | 5-81410-057-0 | |
| ISUZU | 5-81410-057-1 | |
| ISUZU | 5-81410-057-2 | |
| ISUZU | 5-81410-057-3 | |
| ISUZU | 5-81410-058-0 | |
| ISUZU | 5-81410-058-2 | |
| ISUZU | 5-81410-058-4 | |
| OPEL | 88 900 717 | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 A | |
| VOLKSWAGEN | 59 963 319 | |
| LAMBORGHINI | 059963319A |
Zastosowanie Świeca żarowa 886041 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.