
| Napięcie [V] | 4,4 |
| Technika połączeń | pin diameter 4 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
| Wersja | Hidria - OEM |
| Długość całkowita [mm] | 130 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379155309 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 887018 ERA
| PORSCHE | 955 170 320 90 | |
| PORSCHE | 958 170 320 90 | |
| PORSCHE | 958 170 320 91 | |
| VOLKSWAGEN | 03L 963 319 | |
| VOLKSWAGEN | 03L 963 319 A | |
| VOLKSWAGEN | 03L 963 319 C | |
| VOLKSWAGEN | 04L 963 319 B | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 C | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 E | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 F | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 J | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 M | |
| VOLKSWAGEN | 059 963 319 S | |
| VOLKSWAGEN | 060 963 319 F |
Zastosowanie Świeca żarowa 887018 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.