
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | M4 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Wersja | Hidria - OEM |
| Długość całkowita [mm] | 118,6 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379155392 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 887027 ERA
| CITROËN | 5960 64 | |
| CITROËN | 5960 65 | |
| CITROËN | 5960 F4 | |
| FIAT | 9651583680 | |
| FORD | 1231944 | |
| FORD | 1313809 | |
| FORD | 3M5Q 6M090 AB | |
| FORD | 3M5Q 6M090 AC | |
| PEUGEOT | 5960 64 | |
| PEUGEOT | 5960 65 | |
| PEUGEOT | 5960 F4 | |
| SUZUKI | 18550-67G00 | |
| SUZUKI | 18550-67G11 | |
| VOLVO | 30725069 | |
| VOLVO | 8653698 |
Zastosowanie Świeca żarowa 887027 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.