Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 CDI (203.220) (2005.06-2007.08) 224km » 33217 fag
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s203) C 320 Cdi (203.220) (2005.06-2007.08) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko koła 33217 FAG

33217 Łożysko koła FAG
fag 33217
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

33217

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]85,00
średnica zewnętrzna [mm]150,00
Szerokość [mm]51,60
nr EAN4012801049573

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 33217 FAG

Łożysko koła - pojedyncze przód pasuje do: IVECO EUROSTAR, EUROTECH MP, EUROTECH MT, EUROTRAKKER, MAN TGA, TGM I, TGS I, TGS II, TGX I, TGX II, MERCEDES ACTROS 471.943-TD103ES 08.72-
numery OEM:
IVECO      1905348
IVECO      7178919
MERCEDES-BENZ      007 981 70 05
MERCEDES-BENZ      0079817005
MERCEDES-BENZ      011 981 08 05
MERCEDES-BENZ      0119810805
MERCEDES-BENZ      A 007 981 70 05
MERCEDES-BENZ      A 011 981 08 05
MERCEDES-BENZ      A0079817005
MERCEDES-BENZ      A0119810805
VOLVO      1699339

Zastosowanie Łożysko koła 33217 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko koła 33217 FAG:

krzysztof, dąbrowa górnicza
2021-11-07
 5/5
oryginalne i dobrej jakości części to bardzo duży atut
Dariusz, Warszawa
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Warszawa
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Łochowo
2020-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-02-15
 5/5
Do VW bez zarzutu,jakość wykonania bardzo dobra.
Łukasz, Radzymin
2021-05-16
 5/5
Ok
Tadeusz, Lędziny
2024-05-20
 5/5
jestem zadowolont towar ok
Mateusz, Sandomierz
2021-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-12
 5/5
Wysoka jakość. Brak uwag.
Bartłomiej, Golenice
2023-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Poznań
2020-05-24
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane
Grzegorz, Łochowo
2020-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Brodnica
2020-02-14
 5/5
713 6270 10 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Bartłomiej, Golenice
2023-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Rychwał
2025-05-10
 5/5
Łożysko to oryginał, to zużyte też było firmy FAG. Jedyną różnicą jest zaślepka śruby, bez loga audi i vw.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.