Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B903) 308 D 2.3 (903.311, 903.312, 903.322) (1995.02-2000.04) 79km » 28741 febi bilstein
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b903) 308 D 2.3 (903.311, 903.312, 903.322) (1995.02-2000.04) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 28741 FEBI BILSTEIN

28741 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numery handlowe:

3PK665, 3PK666, 3PK667, 3PK668, 3PK669, 3PK670, 3PK671

numer części:

28741

dostawca:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]668
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,034
Ilość żeber3
nr EAN4027816287414
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28741 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (3PK668) pasuje do: CHEVROLET MATIZ, SPARK, DAEWOO MATIZ, FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, MULTIPLA, PALIO, SIENA, HYUNDAI ELANTRA III, MATRIX, LANCIA DEDRA, DELTA II 0.8-1.8 10.95-
numery OEM:
FIAT      46400047
FIAT      46738445
FIAT      55192802
HONDA      31110-PFB-003
HONDA      38920-PFB-004
LANCIA      46400047
LANCIA      46738445
LANCIA      55192802
NISSAN      11720-BX010
NISSAN      11720-BX015
CHEVROLET      96568068
HYUNDAI      57170-2D000
HYUNDAI      57170-2D001
DAEWOO      96568068

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28741 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.