Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki GSF BANDIT GSF 600 S Bandit (WVA8) (2000.01-2004.12) 34km » FCL695294 ferodo
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 600 S Bandit (wva8) (2000.01-2004.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, PREMIER FCL695294 FERODO

FCL695294 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO
ferodo FCL695294
Zacisk hamulca, PREMIER FCL695294
160.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FCL695294

producent:

FERODO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]3,35
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Liczba cylindrów1
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
MateriałStal
System hamulcowyTOKICO
Rodzaj połączeniaPudełko
Rozstaw śrub mocujących [mm]180
Długość opakowania [cm]19,5
Szerokość opakowania [cm]16
Wysokość opakowania [cm]12,5
Ciężar netto [kg]3,2
nr EAN4060426250553
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695294 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT FULLBACK, MITSUBISHI L200, L200 / TRITON, PAJERO SPORT II 2.4D-3.5 11.05-
numery OEM:
MITSUBISHI      4605A202
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695294 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.