| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
| Szerokość 1 [mm] | 19 |
| Liczba zębów 1 | 135 |
| nr EAN | 8032747064849 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP603-1 GRAF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
030121005N, 030121005NV, 030121005NX, 030121005T, 030121005TX, 030121008D, 030121008DX, 030121008J, 030121008K, 030198119A, 6K0198001A
030121005N, 030121005NV, 030121005NX, 030121005T, 030121005TX, 030121008D, 030121008DX, 030121008J, 030121008K, 030198119A, 6K0198001A
| SEAT | 030 121 005N | |
| SEAT | 030 121 005NV | |
| SEAT | 030 121 005NX | |
| SEAT | 030 121 005T | |
| SEAT | 030 121 005TX | |
| SEAT | 030 121 008D | |
| SEAT | 030 121 008DX | |
| SEAT | 030 121 008J | |
| SEAT | 030 121 008K | |
| SEAT | 030 198 119A | |
| SEAT | 6K0 198 001A | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005N | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005NV | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005NX | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005T | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 005TX | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008D | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008DX | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008J | |
| VOLKSWAGEN | 030 121 008K | |
| VOLKSWAGEN | 030 198 119A | |
| VOLKSWAGEN | 6K0 198 001A |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP603-1 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP603-1 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.