Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 JTD (936AXD01, 936AXC00) (2003.10-2007.06) 163km » 3353301049 hattat
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 Jtd (936axd01, 936axc00) (2003.10-2007.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WSPOMAGANIA VW T4 1.9, 2.4 3353301049 HATTAT

3353301049 POMPA WSPOMAGANIA VW T4 1.9, 2.4 HATTAT
207.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3353301049

producent:

HATTAT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WSPOMAGANIA VW T4 1.9, 2.4 3353301049 HATTAT

numery OEM:
VAG      044145157A
VAG      044145157AX
VAG      701422155B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WSPOMAGANIA VW T4 1.9, 2.4 3353301049 HATTAT w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HATTAT
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.