Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Jaguar XF I (X250) 2.7 D (2008.03-2015.04) 207km » 5DA 230 035-401 hella
wybrany samochód: 
Jaguar Xf I (x250) 2.7 D (2008.03-2015.04) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 230 035-401 HELLA

5DA 230 035-401 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 230 035-401
Cewka zapłonowa 5DA 230 035-401
5DA 230 035-401
166.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 230 035-401

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania2
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300759617
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 230 035-401 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX IV, MAXIMA / MAXIMA QX V 2.0/3.0 01.95-11.03
numery OEM:
NISSAN      2244831U00
INFINITI      2244831U01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 230 035-401 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 230 035-401 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.