Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 320 CDI 4-matic (164.122) (2005.07-2009.07) 224km » 5DA 358 000-671 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa M (w164) Ml 320 Cdi 4-matic (164.122) (2005.07-2009.07) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-671 HELLA

5DA 358 000-671 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 000-671
Cewka zapłonowa 5DA 358 000-671
117.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-671

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania2
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300623710
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-671 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E (A207), E (C207) 1.8CNG-6.0 06.04-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 19 80
MERCEDES-BENZ      000 150 27 80
MERCEDES-BENZ      272 906 00 60
MERCEDES-BENZ      A 000 150 19 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 27 80
MERCEDES-BENZ      A 272 906 00 60

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-671 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-671 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.