Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Toyota RAV 4 V (_A5_, _H5_) 2.5 Hybrid AWD (AXAH54, AXAL54) (2018.12-???) 222km » 5DA 358 057-451 hella
wybrany samochód: 
Toyota Rav 4 V (_a5_, _h5_) 2.5 Hybrid Awd (axah54, Axal54) (2018.12-???) 222km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 057-451 HELLA

5DA 358 057-451 Cewka zapłonowa HELLA
150.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 18.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.
: >10 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 057-451

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania1
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300766264
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-451 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: LEXUS ES, RX, TOYOTA CAMRY, HIGHLANDER / KLUGER, PREVIA III, RAV 4 III, VENZA 3.5/3.5H 11.05-
numery OEM:
TOYOTA      90919-02255
TOYOTA      90919-A2004
TOYOTA      90919-A2007
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-451 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 057-451 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.