Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MERIVA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (X03) 1.4 16V Twinport (E75) (2004.07-2010.05) 90km » 8AC 355 381-241 hella
wybrany samochód: 
Opel Meriva A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (x03) 1.4 16v Twinport (e75) (2004.07-2010.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 381-241 HELLA

8AC 355 381-241 Zacisk hamulca HELLA
254.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 6 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8124

numer części:

8AC 355 381-241

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
nr EAN4082300411041
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 381-241 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HYUNDAI      0K2N349980
HYUNDAI      0K9A426980
HYUNDAI      0K9B049980
KIA      0K2N349980
KIA      0K9A426980
KIA      0K9A426980A
KIA      0K9B049980
zamienniki:
LC7674
brak
DELPHI
ADG04522
brak
BLUE PRINT
1301213504
brak
SBS
342729
brak
KAWE
38090800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 381-241 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.