Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 2.0 i 16V (D22A, D27A) (1991.04-1995.11) 150km » 8AS 355 664-891 hella
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse I (d2_a) 2.0 I 16v (d22a, D27a) (1991.04-1995.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 664-891 HELLA

8AS 355 664-891 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6489

numer części:

8AS 355 664-891

producent:

HELLA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość 1 [mm]1205
Długość 2 [mm]1020
Ciężar [kg]0,540
Techniczny numer informacyjnyAS6489
nr EAN4082300535518
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 664-891 HELLA

numery OEM:
TOYOTA      4642028200
TOYOTA      4642028240

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 664-891 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.