Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 i xDrive (2016.03-???) 252km » 8EL 011 710-721 hella
wybrany samochód: 
Bmw 4 Kabriolet (f33, F83) 430 I Xdrive (2016.03-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-721 HELLA

8EL 011 710-721 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-721
Alternator 8EL 011 710-721
8EL 011 710-721
754.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.
:1 szt. wysyłka Czwartek
:4 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

CA1756IR

numer części:

8EL 011 710-721

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]150
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber5
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300333909
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-721 HELLA

Alternator (14V, 150A) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X3 (E83), X5 (E53) 2.0-3.0D 01.96-08.11
numery OEM:
BMW      12 31 2 249 966
BMW      12 31 7 787 346
BMW      12 31 7 788 222
BMW      12 31 7 788 223
BMW      12 31 7 788 247
BMW      2 249 966
BMW      2 542 343
BMW      7 787 346
BMW      7 788 222
BMW      7 788 223
BMW      7 788 247
ROVER      YLE000070
zamienniki:
8EL 738 130-001
brak
HELLA
V20-13-35880
brak
VEMO
437309
brak
VALEO
437410
brak
VALEO
437417
brak
VALEO
746921
brak
VALEO
839058
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-721 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.