Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Nissan TERRANO II (R20) 2.7 TD 4WD (1993.02-2002.01) 101km » 8EL 011 713-501 hella
wybrany samochód: 
Nissan Terrano Ii (r20) 2.7 Td 4wd (1993.02-2002.01) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 713-501 HELLA

8EL 011 713-501 Alternator HELLA
hella 8EL 011 713-501
Alternator 8EL 011 713-501
8EL 011 713-501
566.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Czwartek
:3 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-501

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]105
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber4
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300768022
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 713-501 HELLA

Alternator (14V, 105A) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, GRANDE PUNTO, LINEA, PANDA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK 1.2-1.4LPG 09.99-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51727333
ALFA ROMEO      51859044
ALFA ROMEO      52003538
FIAT      51727333
FIAT      51859044
FIAT      52003538
FORD      1705484
FORD      1719535
FORD      9S5110346HA
FORD      BS5110346AA
LANCIA      51727333
LANCIA      51859044
LANCIA      52003538
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 713-501 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.