Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 170 FWD (EV0L, HV0L, UV0L) (2016.06-???) 170km » E1024H D234 hengst
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 170 Fwd (ev0l, Hv0l, Uv0l) (2016.06-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E1024H D234 HENGST

E1024H D234 Filtr oleju HENGST
hengst E1024H D234
Filtr oleju E1024H D234
E1024H D234
hengst E1024H D234 Filtr oleju
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

2208130000

numer części:

E1024H D234

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]71
Średnica wewnętrzna 1 [mm]29
Średnica wewnętrzna 2 [mm]29
Wysokość [mm]67
nr EAN4030776025941
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E1024H D234 HENGST

Filtr oleju pasuje do: LEXUS ES, GS, IS III, LC, LS, NX, RC, RX, LOTUS EVORA, EXIGE, PONTIAC VIBE, SUBARU TREZIA, TOYOTA AURIS, AVALON, CAMRY, COROLLA, HARRIER, HIGHLANDER 1.4D-3.5H 04.05-
numery OEM:
SUBARU      04152-31110
TOYOTA      04152-0V010
TOYOTA      04152-31090
TOYOTA      04152-31110
TOYOTA      04152-YZZA1
TOYOTA      04152-YZZA8
LOTUS      A132E6399S
FAW TOYOTA      04152-0V010
FAW TOYOTA      04152-31090

Zastosowanie Filtr oleju E1024H D234 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E1024H D234 HENGST:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.