Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C-ELYSEE (DD_) 1.5 BlueHDi 100 (2018.05-???) 102km » E117H D07 hengst
wybrany samochód: 
Citroën C-elysee (dd_) 1.5 Bluehdi 100 (2018.05-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E117H D07 HENGST

E117H D07 Filtr oleju HENGST
hengst E117H D07
Filtr oleju E117H D07
E117H D07
hengst E117H D07 Filtr oleju
Filtr oleju E117H D07 hengst
Filtr oleju E117H D07 hengst
Filtr oleju E117H D07 hengst
Filtr oleju E117H D07 hengst
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

172110000

numer części:

E117H D07

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]70
Średnica wewnętrzna 1 [mm]27
Średnica wewnętrzna 2 [mm]27
Wysokość [mm]117
nr EAN4030776000559
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E117H D07 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), /8 (W114), /8 (W115), COUPE (W111, W112), G (W460), HECKFLOSSE (W110), HECKFLOSSE (W111, W112) 1.9-3.0 01.58-07.93
numery OEM:
FORD      5 000 677
FORD      5 011 885
MERCEDES-BENZ      000 180 00 09
MERCEDES-BENZ      000 184 42 25
MERCEDES-BENZ      000 184 43 02
MERCEDES-BENZ      000 184 43 25
MERCEDES-BENZ      000 184 81 01
MERCEDES-BENZ      000 184 83 01
MERCEDES-BENZ      A000 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A000 184 42 25
MERCEDES-BENZ      A000 184 43 02
MERCEDES-BENZ      A000 184 43 25
MERCEDES-BENZ      A000 184 81 01
MERCEDES-BENZ      A000 184 83 01
RENAULT      27701002178
RENAULT      77 01 002 178
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E117H D07 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E117H D07 HENGST:

Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.