Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD (BG8S) (1990.09-1992.12) 163km » E30H D51 hengst
wybrany samochód: 
Mazda 323 C Iv (bg) 1.8 16v Turbo 4wd (bg8s) (1990.09-1992.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E30H D51 HENGST

E30H D51 Filtr oleju HENGST
hengst E30H D51
Filtr oleju E30H D51
E30H D51
hengst E30H D51 Filtr oleju
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

440130000

numer części:

E30H D51

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]52
Średnica wewnętrzna 1 [mm]22
Średnica wewnętrzna 2 [mm]22
Wysokość [mm]55
nr EAN4030776007602
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E30H D51 HENGST

Filtr oleju pasuje do: SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORTWO, ROADSTER 0.6-1.0 07.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 3041 V 003
MERCEDES-BENZ      000 3041 V 004
MERCEDES-BENZ      000 8034 V 001
MERCEDES-BENZ      001 972 V 001
MERCEDES-BENZ      001 9727 V 001
MERCEDES-BENZ      160 180 03 10
MERCEDES-BENZ      160 184 00 25
MERCEDES-BENZ      160 184 02 25
MERCEDES-BENZ      19727V001
MERCEDES-BENZ      660 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 660 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A160 180 03 10
MERCEDES-BENZ      A160 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A160 184 02 25
SMART      000 3041 V 003
SMART      000 3041 V 004
SMART      000 8034 V 001
SMART      0003041V004000000
SMART      0008034V001000000
SMART      001 972 V 001
SMART      001 9727 V 001
SMART      0019727V001000000
SMART      19727V001
SMART      Q001972V001000000

Zastosowanie Filtr oleju E30H D51 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E30H D51 HENGST:

Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.