Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69) (2002.04-2004.07) 125km » EG934H D470 hengst
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 2.2 Dti 16v (f69) (2002.04-2004.07) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG934H D470 HENGST

EG934H D470 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
139.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

1353110000

numer części:

EG934H D470

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN4030776059441
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG934H D470 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C117), CLA (C118) 1.5D-2.2D 11.11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      246 377 14 00
MERCEDES-BENZ      246 377 24 00
MERCEDES-BENZ      A 246 377 03 95
MERCEDES-BENZ      A 246 377 14 00
MERCEDES-BENZ      A 246 377 24 00
NISSAN      31726-HG00C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG934H D470 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.