Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S) (2004.12-???) 78km » H14W28 hengst
wybrany samochód: 
Renault Modus / Grand Modus (f/jp0_) 1.2 (jp0s) (2004.12-???) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H14W28 HENGST

H14W28 Filtr oleju HENGST
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 9 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

5507100000, 868100000

numer części:

H14W28

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]75
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintuM20x1,5
Wysokość [mm]97
nr EAN4030776007091
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H14W28 HENGST

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 156, CITROEN JUMPY I, FIAT BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, MAREA, MULTIPLA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO 0.8-2.0 10.84-
numery OEM:
ALFA ROMEO      4648378
ALFA ROMEO      60813507
CITROËN      1109.AR
CITROËN      1109.K8
CITROËN      1109.K9
CITROËN      16 080 762 80
CITROËN      4 648 378
CITROËN      MLS 000-715
FIAT      46468373
FIAT      46787007
FIAT      50008507
FIAT      59030262
FIAT      5973298
FIAT      5984044
FIAT      60813507
FIAT      71753738
FORD      5 016 954
FORD      5 017 814
FORD      5 022 738
LANCIA      5973928
LANCIA      5984044
LANCIA      60813507
PEUGEOT      1109.AR
PEUGEOT      1109.K8
PEUGEOT      1109.K9
PEUGEOT      16 080 762 80
RENAULT      77 01 415 062
VAUXHALL      VOF88

Zastosowanie Filtr oleju H14W28 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H14W28 HENGST:

Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.