Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel COMBO Tour 1.7 DI 16V (2001.10-2004.06) 65km » H208W01 hengst
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour 1.7 Di 16v (2001.10-2004.06) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H208W01 HENGST

H208W01 Filtr oleju HENGST
hengst H208W01
Filtr oleju H208W01
H208W01
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

3862100000

numer części:

H208W01

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]106
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Wysokość [mm]137
nr EAN4030776030402
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H208W01 HENGST

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: IVECO M, MK, ZETA VW LT 28-35 I CASE IH JX CLAAS ATOS FIAT 1000, 100-XX, 110-XX, 115-XX, 500, 55-XX, 800, 88-XX, 900, 90-XX, F, L, TL 1000.3A-F4L913
numery OEM:
FIAT      1901602
FIAT      1909102
FIAT      2654392
FIAT      4027979
FIAT      4135600
FIAT      41356000
FIAT      4222406
FIAT      4602186
FIAT      4607360
FIAT      4608186
FIAT      4625546
FIAT      4630787
FIAT      4730587
FIAT      71961003
FIAT      74027979
FIAT      74513411
FORD      5 001 124
FORD      EFL 93
IVECO      0190 7567
IVECO      0190 9102
IVECO      0460 2186
IVECO      090 1602
IVECO      190 1602
IVECO      190 7567
IVECO      190 9102
IVECO      500041190
IVECO      719 61003
VAG      076 115 561
LAMBORGHINI      041.1553.0/01
LAMBORGHINI      2.4419.340.0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju H208W01 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H208W01 HENGST:

Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.