Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Opel FRONTERA A (U92) 2.3 TD (5JMWL4) (1992.03-1998.10) 100km » 559 1033 40 ina
wybrany samochód: 
Opel Frontera A (u92) 2.3 Td (5jmwl4) (1992.03-1998.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 1033 40 INA

559 1033 40 Zestaw łańcucha rozrządu INA
358.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 1033 40

producent:

INA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1033 40 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: CITROEN C1, DAIHATSU CUORE VII, SIRION, OPEL AGILA, PEUGEOT 107, SUBARU JUSTY IV, TOYOTA ALLION I, ALLION II, AYGO, AYGO/HATCHBACK, BB I 1.0-1.5H 03.00-
numery OEM:
TOYOTA      13506-21020
TOYOTA      1350621020
TOYOTA      13523-22020
TOYOTA      1352322020
TOYOTA      13540-21020
TOYOTA      1354021020
TOYOTA      13559-21010
TOYOTA      1355921010
TOYOTA      13561-21010
TOYOTA      1356121010
TOYOTA      90311-25021
TOYOTA      9031125021
LEXUS      13506-21020
LEXUS      1350621020
LEXUS      13523-22020
LEXUS      1352322020
LEXUS      13540-21020
LEXUS      1354021020
LEXUS      13559-21010
LEXUS      1355921010
LEXUS      13561-21010
LEXUS      1356121010
LEXUS      90311-25021
LEXUS      9031125021

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1033 40 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 1033 40 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.