Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Alfa Romeo ALFASUD (901_) 1.3 SC/ti Super (901F3C, 901G2) (1977.09-1984.09) 76km » FB 5PK906 ina
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Alfasud (901_) 1.3 Sc/ti Super (901f3c, 901g2) (1977.09-1984.09) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK906 INA

FB 5PK906 Pasek klinowy wielorowkowy INA
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK904, 5PK905, 5PK906, 5PK907, 5PK908

numer części:

FB 5PK906

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Długość [mm]906
nr EAN4014870118976
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK906 INA

numery OEM:
BMW      1 437 449
BMW      1 703 944
BMW      11 28 1 437 449
BMW      11 28 1 437 873
BMW      11 28 1 703 944
BMW      11281437449
BMW      11281437873
BMW      11281703944
BMW      1437449
BMW      1703944
LANCIA      764 0256
LANCIA      7640256
MITSUBISHI      1340A102
MITSUBISHI      MN195737
MINI      1 437 449
MINI      1 703 944
MINI      11 28 1 437 449
MINI      11 28 1 437 873
MINI      11 28 1 703 944
MINI      11281437449
MINI      11281437873
MINI      11281703944
MINI      1437449
MINI      1703944

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK906 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK906 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.