Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Volkswagen TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) 2.0 TDI 4motion (2015.06-???) 180km » FB 6PK1510 ina
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 / Caravelle T6 Autobus (sgb, Sgj, Shb, Shj) 2.0 Tdi 4motion (2015.06-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA

FB 6PK1510 Pasek klinowy wielorowkowy INA
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1508, 6PK1509, 6PK1510, 6PK1511, 6PK1512

numer części:

FB 6PK1510

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1510
nr EAN4005108995384
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA

numery OEM:
BMW      11 28 7 524 213
BMW      11 28 7 529 740
BMW      11 28 7 545 337
BMW      11287524213
BMW      11287529740
BMW      11287545337
BMW      7 524 213
BMW      7 529 740
BMW      7 545 337
BMW      7524213
BMW      7529740
BMW      7545337
MITSUBISHI      1340A094
MITSUBISHI      4451A150
HYUNDAI      25212-27000
HYUNDAI      25212-27001
HYUNDAI      25212-27002
HYUNDAI      25212-27010
HYUNDAI      25212-27020
HYUNDAI      25212-27350
HYUNDAI      25212-27351
HYUNDAI      25212-27360
HYUNDAI      25212-27400
HYUNDAI      2521227000
HYUNDAI      2521227001
HYUNDAI      2521227002
HYUNDAI      2521227010
HYUNDAI      2521227020
HYUNDAI      2521227350
HYUNDAI      2521227351
HYUNDAI      2521227360
HYUNDAI      2521227400
KIA      25212-27000
KIA      25212-27001
KIA      25212-27002
KIA      25212-27010
KIA      25212-27020
KIA      25212-27350
KIA      25212-27351
KIA      25212-27360
KIA      25212-27400
KIA      2521227000
KIA      2521227001
KIA      2521227002
KIA      2521227010
KIA      2521227020
KIA      2521227350
KIA      2521227351
KIA      2521227360
KIA      2521227400
MINI      11 28 7 524 213
MINI      11 28 7 529 740
MINI      11 28 7 545 337
MINI      11287524213
MINI      11287529740
MINI      11287545337
MINI      7 524 213
MINI      7 529 740
MINI      7 545 337
MINI      7524213
MINI      7529740
MINI      7545337

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.