Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Smart CABRIO (450) 0.6 (S1OLA1, 450.441, 450.442, 450.443) (2000.03-2004.01) 55km » FB 6PK1685 ina
wybrany samochód: 
Smart Cabrio (450) 0.6 (s1ola1, 450.441, 450.442, 450.443) (2000.03-2004.01) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1685 INA

FB 6PK1685 Pasek klinowy wielorowkowy INA
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1683, 6PK1684, 6PK1685, 6PK1686, 6PK1687, 6PK1688

numer części:

FB 6PK1685

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1685
nr EAN4005108995575
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1685 INA

numery OEM:
AUDI      062 145 933 A
AUDI      062145933A
AUDI      078 903 137 F
AUDI      078903137F
BMW      11 28 7 795 601
BMW      11287795601
CHRYSLER      5184647AB
DODGE      5184 647AB
DODGE      5184647AB
FORD      1127235
FORD      1202679
FORD      1381645
FORD      1418182
FORD      1771401
FORD      2092289
FORD      2S6G-6C301-JA
FORD      2S6G6C301JA
FORD      6G9Q-6C301-DB
FORD      6G9Q-6C301-EA
FORD      6G9Q6C301DB
FORD      6G9Q6C301EA
FORD      BK21-6C301-AA
FORD      BK21-6C301-CB
FORD      BK216C301AA
FORD      BK216C301CB
FORD      YS6E-6C301-BB
FORD      YS6E6C301BB
LANCIA      K05184647AB
OPEL      13 40 049
OPEL      1340045
OPEL      1340049
OPEL      1340067
OPEL      55569810
OPEL      55597382
OPEL      5581761
RENAULT      77 00 859 654
RENAULT      77 00 870 961
RENAULT      7700859654
RENAULT      7700870961
SEAT      062 145 933 A
SEAT      062145933A
SEAT      078 903 137 F
SEAT      078903137F
SKODA      062 145 933 A
SKODA      062145933A
SKODA      078 903 137 F
SKODA      078903137F
VAUXHALL      13 40 049
VAUXHALL      1340045
VAUXHALL      1340049
VAUXHALL      1340067
VAUXHALL      55569810
VAUXHALL      55597382
VAUXHALL      5581761
VOLVO      9186319
VOLKSWAGEN      062 145 933 A
VOLKSWAGEN      062145933A
VOLKSWAGEN      078 903 137 F
VOLKSWAGEN      078903137F
CHEVROLET      55581761
CHEVROLET      55597382
DACIA      77 00 859 654
DACIA      77 00 870 961
DACIA      7700859654
DACIA      7700870961
JEEP      5184 647AB
JEEP      5184647AB
JEEP      K05184647AB
MINI      11 28 7 795 601
MINI      11287795601

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1685 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1685 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.