Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Skoda CITIGO (NF1) 1.0 (2011.10-2019.08) 60km » FB 7PK1933 ina
wybrany samochód: 
Skoda Citigo (nf1) 1.0 (2011.10-2019.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1933 INA

FB 7PK1933 Pasek klinowy wielorowkowy INA
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK1930, 7PK1931, 7PK1932, 7PK1933, 7PK1934, 7PK1935, 7PK1936

numer części:

FB 7PK1933

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Długość [mm]1933
nr EAN4014870126780
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1933 INA

numery OEM:
TOYOTA      90080-91214
TOYOTA      9008091214
TOYOTA      90916-02502
TOYOTA      90916-02503
TOYOTA      90916-02513
TOYOTA      90916-02598
TOYOTA      90916-02599
TOYOTA      90916-A2005
TOYOTA      90916-T2014
TOYOTA      9091602502
TOYOTA      9091602503
TOYOTA      9091602513
TOYOTA      9091602598
TOYOTA      9091602599
TOYOTA      90916A2005
TOYOTA      90916T2014
HYUNDAI      25212-3A000
HYUNDAI      25212-3A100
HYUNDAI      252123A000
HYUNDAI      252123A100
KIA      25212-3A000
KIA      25212-3A100
KIA      252123A000
KIA      252123A100
LEXUS      90080-91214
LEXUS      9008091214
LEXUS      90916-02502
LEXUS      90916-02503
LEXUS      90916-02513
LEXUS      90916-02598
LEXUS      90916-02599
LEXUS      90916-A2005
LEXUS      90916-T2014
LEXUS      9091602502
LEXUS      9091602503
LEXUS      9091602513
LEXUS      9091602598
LEXUS      9091602599
LEXUS      90916A2005
LEXUS      90916T2014

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1933 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1933 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.