Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » JM5123 janmor

Cewka zapłonowa JM5123 JANMOR

JM5123 Cewka zapłonowa JANMOR
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5123

dostawca:

JANMOR

Ciężar [kg] 0,507
nr EAN 5902925205506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5123 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5123 HYUNDAI MITSUBISHI

Cewka zapłonowa JM5123 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Cewka zapłonowa JM5123 producenta JANMOR

MITSUBISHI

MD104696

HYUNDAI

2730132800, 2730132810, 2730132820, 2730135020

numery OEM:
MITSUBISHI      MD104696
HYUNDAI      27301-32800
HYUNDAI      27301-32810
HYUNDAI      27301-32820
HYUNDAI      27301-35020

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5123 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5123 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.