Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volkswagen TRANSPORTER T4 Furgon (70A, 70H, 7DA, 7DH) 400 (1997.08-2003.04) 75km » BC-2054 japanparts
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Furgon (70a, 70h, 7da, 7dh) 400 (1997.08-2003.04) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-2054 JAPANPARTS

BC-2054 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-2054
Cięgło, hamulec postojowy BC-2054
BC-2054
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.
:8 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-2054

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
nr EAN8033001943870
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-2054 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-2054
numery OEM:
TOYOTA      4641026451
zamienniki:
V70-30038
brak
VAICO
131-02-2054
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-2054 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.