Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) (1991.03-1992.09) 204km » BC-442L japanparts
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.a2g, 164.a2f) (1991.03-1992.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-442L JAPANPARTS

BC-442L Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-442L
70.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

BC-442L

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN8033001951431
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-442L JAPANPARTS

CIĘGNO LINKI HAMULCA RĘCZNEGO BC-442L TYŁ HONDA CIVIC VIII 05-
numery OEM:
HONDA      47560SNAA51
HONDA      47560SNAA52
HONDA      47560SNAA53
HONDA      47560SNAA54

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-442L JAPANPARTS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.