Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Toyota RAV 4 V VAN (_A5_, _H5_) 2.5 Hybrid AWD (AXAH54) (2018.12-???) 178km » BJ-238L japanparts
wybrany samochód: 
Toyota Rav 4 V Van (_a5_, _h5_) 2.5 Hybrid Awd (axah54) (2018.12-???) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza BJ-238L JAPANPARTS

BJ-238L Sworzeń wahacza JAPANPARTS
japanparts BJ-238L
Sworzeń wahacza BJ-238L
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
4/5 (3 oceny)
numer części:

BJ-238L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wysokość zabudowy84
Średnica zabudowy [mm]13,5
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001016413
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza BJ-238L JAPANPARTS

SWORZEŃ WAH JAPANPARTS BJ-238L LEWY TOYOTA PASEO 95-99,STARLET 89-96
numery OEM:
TOYOTA      4333019085
TOYOTA      43340-19025
TOYOTA      4334019085
TOYOTA      4334019205

Zastosowanie Sworzeń wahacza BJ-238L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza BJ-238L JAPANPARTS:

Daniel, Chrzanów
2020-05-18
 5/5
Zamówiłem LB-297 przez stronę internetową dosyć szybka dostawa jak na polskie warunki, polecam
Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Wałbrzych
2021-02-09
 1/5
Sworznie bardzo słabej jakości. Kupiłem w lutym a założyłem w marcu 2020. Przejechałem 190000 km do końca stycznia 2021 po wałbrzyskich dziurach. Stukają strasznie. Do wyrzucenia. Nie polecam na dziury, może po równych drogach więcej wytrzymują. Teraz kupiłem LEMFORDERA. Zobaczymy ile wytrzymają.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.