Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid AWD (RT6) (2018.12-???) 145km » RD-228 japanparts
wybrany samochód: 
Honda Cr-v V (rw_, Rt_) 2.0 E-cvt Hybrid Awd (rt6) (2018.12-???) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-228 JAPANPARTS

RD-228 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAPANPARTS
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

RD-228

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]148
Gwint wewnętrzny [mm]M 20x1,5
Gwint zewn. [mm]M 18x1,5
nr EAN8033001489392
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-228 JAPANPARTS

DRĄŻEK KIER JAPANPARTS RD-228 TOYOTA LAND CRUISER 90
numery OEM:
TOYOTA      45503-39075

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-228 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-228 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.