Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.8 D (F70, F75, F80, F85) (1985.02-1998.12) 73km » TI-2011R japanparts
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.8 D (f70, F75, F80, F85) (1985.02-1998.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2011R JAPANPARTS

TI-2011R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-2011R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość całkowita [mm]193
Gwint wewnętrzny [mm]14X1,5
Długość gwintu [mm]55
Wysokość zabudowy72
Średnica zabudowy [mm]14
Gwint zewn. [mm]12X1,25
nr EAN8033001873887
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2011R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-2011R PRAWA TOYOTA SUPRA
numery OEM:
TOYOTA      45460-19235

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2011R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2011R JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.