Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen GOLF VII Van (5G1) 2.0 TDi BlueMotion (2013.05-???) 150km » TI-515 japanparts
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Van (5g1) 2.0 Tdi Bluemotion (2013.05-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-515 JAPANPARTS

TI-515 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

TI-515

numer części:

TI-515

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość całkowita [mm]89
Gwint wewnętrzny [mm]14 x 1,5
Długość gwintu [mm]42
Wysokość zabudowy75
Średnica zabudowy [mm]14
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001171006

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-515 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-515 MITSUBISHI L300 86-97
numery OEM:
MITSUBISHI      MB347599
MITSUBISHI      MB527650
MITSUBISHI      MB864164
MITSUBISHI      MR162710
MITSUBISHI      MR376500
HYUNDAI      56820-47300
HYUNDAI      56820-47500
HYUNDAI      568204A000
HYUNDAI      568204A600
HYUNDAI      56872-43000
HYUNDAI      56872-43010

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-515 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-515 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.