Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel COMBO Tour (X12) 1.4 (C26, D26, E26, C06) (2012.02-???) 95km » TI-625R japanparts
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.4 (c26, D26, E26, C06) (2012.02-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-625R JAPANPARTS

TI-625R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
97.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.
:3 szt. wysyłka Czwartek
:3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-625R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowywewnątrz
Długość całkowita [mm]198
Wysokość zabudowy78
Średnica zabudowy [mm]16
Gwint zewn. [mm]M20X1
Gwint zewn. 1 [mm]M14X1,5
nr EAN8052553124476
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-625R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-625R
numery OEM:
DAIHATSU      45406-87681-000
zamienniki:
111-06-625R
brak
ASHIKA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-625R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-625R JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.