Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen POLO coupe (86C, 80) 1.1 (1981.10-1983.07) 50km » 70E0504-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Coupe (86c, 80) 1.1 (1981.10-1983.07) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

cewka zapłonowa hyundai 70E0504-JPN JPN

70E0504-JPN cewka zapłonowa hyundai JPN
113.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa
:1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70E0504-JPN

producent:

JPN

TOWAR BEZ ZWROTU ! ACCENT VERNA 1.3I/1.5I 99.09/GETZ 1.3I 02.05->->
TOWAR BEZ ZWROTU ! ACCENT VERNA 1.3I/1.5I 99.09/GETZ 1.3I 02.05->->

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapłonowa hyundai 70E0504-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      27301-22600
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapłonowa hyundai 70E0504-JPN JPN w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.