Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ldv MAXUS Platforma / podwozie 2.5 D (2005.10-2009.12) 120km » 90H0310-JPN jpn
wybrany samochód: 
Ldv Maxus Platforma / Podwozie 2.5 D (2005.10-2009.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa hamulcowa kia 90H0310-JPN JPN

90H0310-JPN pompa hamulcowa kia JPN
247.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

90H0310-JPN

dostawca:

JPN

  • Indeks: JPN 90H0310-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hamulcowa
  • Nazwa
    • POMPA HAMULCOWA KIA
  • Opis
    • K2700 98->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 0K60A43400B
    • Numer dostawcy: 90H0310-JPN
  • Parametry:
    • Gwint wewnętrzny [mm] : 9
    • Ilość otworów gwintowanych : 2
    • Otwór - śr. 1 [mm] : 26
  • Indeks: JPN 90H0310-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hamulcowa
  • Nazwa
    • POMPA HAMULCOWA KIA
  • Opis
    • K2700 98->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 0K60A43400B
    • Numer dostawcy: 90H0310-JPN
  • Parametry:
    • Gwint wewnętrzny [mm] : 9
    • Ilość otworów gwintowanych : 2
    • Otwór - śr. 1 [mm] : 26

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa hamulcowa kia 90H0310-JPN JPN

numery OEM:
KIA      0K60A-43400B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa hamulcowa kia 90H0310-JPN JPN w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.