Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Renault CLIO IV (BH_) 1.2 16V (BHA1, BHAK, BHMG, BHMK) (2015.06-???) 75km » 104059 kamoka
wybrany samochód: 
Renault Clio Iv (bh_) 1.2 16v (bha1, Bhak, Bhmg, Bhmk) (2015.06-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104059 KAMOKA

104059 Bęben hamulcowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 104059
Bęben hamulcowy, KAMOKA 104059
97.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Czwartek
:4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

104059

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Średnica bębna hamulcowego200,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]202
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]38
Średnica mocowania [mm]52
Średnica wewnętrzna 2 [mm]47
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Wymiar gwintuM12x1,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]73
Śr. zewn. bębna ham. [mm]232
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104059 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      47 07 272
OPEL      4706672
OPEL      4706673
OPEL      4707272
OPEL      9210440
OPEL      9211082
OPEL      9214294
OPEL      9214924
SUZUKI      43511-85E50
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104059 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.