Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) (2009.10-2018.10) 163km » 2019171 kamoka
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Mito (955_) 1.4 Turbo Multiair (955axs1b, 955axs11) (2009.10-2018.10) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD SUBARU TREZIA 10- 2019171 KAMOKA

2019171 OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD SUBARU TREZIA 10- KAMOKA
kamoka 2019171
OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD SUBARU TREZIA 10- 2019171
2019171
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

2019171

producent:

KAMOKA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD SUBARU TREZIA 10- 2019171 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      5405 000 01R
RENAULT      540500001R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD SUBARU TREZIA 10- 2019171 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD SUBARU TREZIA 10- 2019171 KAMOKA:

Jacek, Zalesie
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.