Szerokość [mm] | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 37 |
średnica zewnętrzna [mm] | 72 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5600098 KAMOKA
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
6001550915, 7701207677
402101554R, 402101HA1A, 402101HA9D, 402104249R, 402105733R, 402102977R, 6001550915, 6001547696, 7701207677, 8200041082, 8660001818
402101HA1A, 402101HA9D, 40210AX000, 40210AX000S1
4153340700, A4153340700
LADA | 402102977R | |
LADA | 6001547696 | |
LADA | 7701207677 | |
MERCEDES-BENZ | 415 334 07 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 415 334 07 00 | |
NISSAN | 40210-1HA1A | |
NISSAN | 40210-1HA9D | |
NISSAN | 40210-AX000 | |
NISSAN | 40210-AX000 S1 | |
NISSAN | 402101HA1A | |
NISSAN | 402101HA9D | |
RENAULT | 40 21 015 54R | |
RENAULT | 40 21 01H A1A | |
RENAULT | 40 21 01H A9D | |
RENAULT | 40 21 042 49R | |
RENAULT | 40 21 057 33R | |
RENAULT | 402101554R | |
RENAULT | 402101HA1A | |
RENAULT | 402101HA9D | |
RENAULT | 402102977R | |
RENAULT | 402104249R | |
RENAULT | 402105733R | |
RENAULT | 60 01 550 915 | |
RENAULT | 6001547696 | |
RENAULT | 6001550915 | |
RENAULT | 77 01 207 677 | |
RENAULT | 7701207677 | |
RENAULT | 8200041082 | |
RENAULT | 8660001818 | |
DACIA | 60 01 550 915 | |
DACIA | 77 01 207 677 | |
SMART | 453 334 02 00 | |
SMART | A 453 334 02 00 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5600098 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5600098 KAMOKA:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.