Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 180 FWD (EV04, HV04, UV04) (2019.07-???) 179km » 7120158 kamoka
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 180 Fwd (ev04, Hv04, Uv04) (2019.07-???) 179km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C5 01-, C6 05-12, C8 02- 7120158 KAMOKA

7120158 CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C5 01-, C6 05-12, C8 02- KAMOKA
kamoka 7120158
CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C5 01-, C6 05-12, C8 02- 7120158
7120158
69.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7120158

producent:

KAMOKA

złącze SAE
Ilość biegunów 2
złącze SAE
Ilość biegunów 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C5 01-, C6 05-12, C8 02- 7120158 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      9633001580
FIAT      0009633001580
LANCIA      0009633001580
PEUGEOT      597077
PEUGEOT      597094
PEUGEOT      96 644 018 80
PEUGEOT      96362683
RENAULT      7701479027
RENAULT      9633001580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA CITROEN C5 01-, C6 05-12, C8 02- 7120158 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.