Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9020157 kamoka

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020157 KAMOKA

9020157 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9020157
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020157
9020157
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Wtorek
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9020157

dostawca:

KAMOKA

Wymiar gwintu MM14x1.5R
Długość [mm] 213
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5902473028985

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020157 KAMOKA

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020157 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020157 producenta KAMOKA

RENAULT

485215612R, 485215961R, 7701478406

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      415 320 00 89
RENAULT      48 52 156 12R
RENAULT      485215612R
RENAULT      485215961R
RENAULT      77 01 478 406
RENAULT      7701478406
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020157 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020157 KAMOKA:

Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.