Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI (2012.04-2016.07) 140km » F603501 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Beetle Kabriolet (5c7, 5c8) 2.0 Tdi (2012.04-2016.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603501 KAMOKA

F603501 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F603501
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603501
F603501
93.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F603501

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Liczba otworów do mocowania20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Jednostka ilościZestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ograniczenia producentaGM
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Typ skrzyni biegów5L40E
nr EAN5901779836829
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603501 KAMOKA

numery OEM:
BMW      24 11 1 423 605
BMW      24 11 7 507 643
BMW      24 11 7 510 010
BMW      24 11 7 533 657
BMW      24 11 7 557 071
BMW      24152333825

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603501 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.