Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen GOLF III Cabriolet (1E7) 1.9 TDI (1995.08-1998.05) 90km » JBC0040 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iii Cabriolet (1e7) 1.9 Tdi (1995.08-1998.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0040 KAMOKA

JBC0040 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
162.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0040

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń1
System hamulcowyATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm]40,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
MateriałAluminium
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg]2
nr EAN5901779853529
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0040 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      5542118
OPEL      5542268
OPEL      93172298
OPEL      93190679
VAUXHALL      93172298
CHEVROLET      93172298
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0040 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0040 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.