Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 33 Sportwagon (905_) 1.7 i.e. 4x4 (905A3G, 905B3F) (1988.09-1989.12) 105km » JBC0112 kamoka
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 33 Sportwagon (905_) 1.7 I.e. 4x4 (905a3g, 905b3f) (1988.09-1989.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0112 KAMOKA

JBC0112 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0112
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0112
JBC0112
126.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0112

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm]54,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]2
nr EAN5901779854243
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0112 KAMOKA

numery OEM:
FIAT      46468090
FIAT      46468091
FIAT      7079192
FIAT      7079193
FIAT      7079757
FIAT      7079758
FIAT      7082167
FIAT      720170000
FIAT      735283426
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0112 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0112 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.