Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda ST ST 1100 Pan European ABS (SC26A) (1992.01-2001.12) 98km » JBC0153 kamoka
wybrany samochód: 
Honda St St 1100 Pan European Abs (sc26a) (1992.01-2001.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0153 KAMOKA

JBC0153 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0153
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0153
JBC0153
100.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Piątek
:7 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0153

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń1
System hamulcowyATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm]42,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]13
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg]2,13
nr EAN5901779854656
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0153 KAMOKA

numery OEM:
CHRYSLER      05003891AA
CHRYSLER      05003891AB
CHRYSLER      05003891AC
CHRYSLER      05019808AA
CHRYSLER      5019808AA
CHRYSLER      K05003891AB
CHRYSLER      K05019808AA
DODGE      5019808AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0153 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0153 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.