Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Porsche PANAMERA (970) 3.0 4S (2013.07-2016.10) 420km » JBC0302 kamoka
wybrany samochód: 
Porsche Panamera (970) 3.0 4s (2013.07-2016.10) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0302 KAMOKA

JBC0302 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
165.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0302

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń1
System hamulcowyBREMBO
Średnica 1/Średnica 2 [mm]46,0/52,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ciężar [kg]4,98
nr EAN5901779856148
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0302 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      1607876680
CITROËN      4401.K1
CITROËN      4401K1
FIAT      71793171
FIAT      71793172
FIAT      71793173
FIAT      77364052
FIAT      77365976
PEUGEOT      1607876680
PEUGEOT      4401.K1
PEUGEOT      4401K1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0302 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0302 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.