Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPER I Furgon (230L) 2.8 HDi 4x4 (2000.09-2002.04) 128km » JBC0334 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën Jumper I Furgon (230l) 2.8 Hdi 4x4 (2000.09-2002.04) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0334 KAMOKA

JBC0334 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0334
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0334
JBC0334
170.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0334

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyKELS.HAYES
Średnica 1/Średnica 2 [mm]48,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ciężar [kg]5,21
nr EAN5901779856469
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0334 KAMOKA

numery OEM:
CHRYSLER      05143692AA
CHRYSLER      05143692AB
CHRYSLER      K05143692AA
CHRYSLER      K05143692AB
JEEP      5143692AA
JEEP      5143692AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0334 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0334 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.