Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CB ( - 500cc) CB 250 Two-Fifty (MC26) (1995.01-1998.12) 18km » JBC0498 kamoka
wybrany samochód: 
Honda Cb ( - 500cc) Cb 250 Two-fifty (mc26) (1995.01-1998.12) 18km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0498 KAMOKA

175.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0498

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Ilość połączeń1
System hamulcowyBREMBO
Średnica 1/Średnica 2 [mm]60,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
nr EAN5901779858074
Status produktu: w przygotowaniu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0498 KAMOKA

numery OEM:
NISSAN      4400100Q0C
NISSAN      4400100Q0D
OPEL      4421282
OPEL      4502802
OPEL      95507102
OPEL      95520452
RENAULT      440010724R
RENAULT      440011819R
VAUXHALL      95507102
VAUXHALL      95520452
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0498 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0498 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.